Η προβα του καλυτερου γαμου γινεται εδω!

Παρασκευή 12 Μαρτίου 2010

Μενεγάκη VS Λαμπίρη : Η συνέντευξη της Χριστίνας στο ΟΚ! που προκάλεσε την έντονη αντίδραση της Ελένης




Για πρώτη φορά από τη μέρα της ανακοίνωσης του διαζυγίου της, ηΕλένη Μενεγάκη όχι μόνο σχολίασε το πώς χειρίζονται τα Μέσα το θέμα του χωρισμού της, αλλά επιτέθηκε στη Χριστίνα Λαμπίρη και την εκπομπή «Super Star».

Αφορμή για το συμβάν στάθηκε η συνέντευξη που έδωσε η Χριστίνα Λαμπίρη στο «OK!» που κυκλοφόρησε σήμερα. Διαβάζοντας μια δήλωση της παρουσιάστριας του «Super Star» («Εγώ πούλησα ελάχιστα το γάμο μου»), η Ελένη Μενεγάκη είπε: «Δηλαδή πόσο ελάχιστα πούλησε το γάμο της η Χριστίνα Λαμπίρη;», και οι συνεργάτες της έσπευσαν να της απαντήσουν: «Είναι ντροπή. Η κυρία Λαμπίρη είναι μια αξιοσέβαστη δημοσιογράφος αλλά πρέπει λίγο να προσέχει αυτά που λέει στις συνεντεύξεις της. Κάποιος μας κοροϊδεύει αυτή τη στιγμή. Ένα ολόκληρο κανάλι έπαιζε από το πρωί μέχρι το βράδυ το γάμο της Χριστίνας Λαμπίρη» σχολίασε ο Άρης Καβατζίκης.

Και το λόγο πήρε η Ελένη Μενεγάκη: «Το δικό μας κανάλι, το δικό μου θέμα γιατί δεν το έπαιξε; Το ζήτησα εγώ στο κανάλι;» είπε, αποκαλύπτοντας για πρώτη φορά ότι εκείνη δεν ζήτησε ποτέ από τον Alpha να μην ασχοληθούν οι εκπομπές του με το θέμα της. Και συνέχισε ακόμα πιο καυστικά: «Μου αρέσει όμως που λέει "Δεν κρίνω τους συναδέλφους μου, και είναι αρχή μου να μη σχολιάζω τις κινήσεις των άλλων. Αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση η ίδια η Ελένη με έβαλε στην προσωπική της ζωή, στέλνοντάς μου μια ανακοίνωση". Ε, άμα δεν θες να κρίνεις τους συναδέλφους σου, δεν το λες αυτό, βρε Χριστίνα μου. Ειδάλλως, θες να τους κρίνεις και δικαίωμά σου, καθένας ό,τι θέλει κάνει στη ζωή του».

Προσπαθώντας να κατευνάσει τα πνεύματα, η Χρίσλα Γεωργακοπούλου συνέχισε να διαβάζει αποσπάσματα της συνέντευξης: «Ναι, αλλά αργότερα σου πλέκει το εγκώμιο λέγοντας "Η Ελένη είναι η εξυπνότερη γυναίκα των media. Όποιος θέλει να πετύχει στην τηλεόραση, πρέπει να ακολουθήσει κατά γράμμα τα βήματά της"». Και πάλι όμως η Ελένη δεν έδειξε να παίρνει θετικά αυτό το σχόλιο: «Εγώ νομίζω ότι μας κάνει πλάκα η Χριστίνα Λαμπίρη. Το σχόλιό της ειρωνικό το βλέπω, όχι αληθινό. (…) Και εν πάση περιπτώσει, όταν θέλουμε να λέμε ότι ένα θέμα το σεβόμαστε, δεν βγαίνουμε και το λέμε γελώντας. Γιατί για εμάς δεν ήταν με γέλιο όλη αυτή τη διαδικασία. Και επειδή όλοι περνάμε από τέτοιες φάσεις γιατί -καλώς ή κακώς- πολλοί άνθρωποι φτάνουν σε μια τέτοια στιγμή στη ζωή τους, δεν το σχολιάζουμε και γελάμε. Όμως ο κόσμος κρίνει και καταλαβαίνει. Κι ευτυχώς ο κόσμος έχει μυαλό και δεν τον κοροϊδεύει κανείς» είπε, και ζήτησε από τους συνεργάτες της να αλλάξουν θέμα.

Πηγή : yupi.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

© Prova Gamou, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena